فهرست

نمایی از استان

 

 

 

 

تيره اولاد ميرزا علي

 

 

بنا به گفته ي خبرگان محلي ، ميرزا علي روشن آبادي جد بزرگ تيره اولاد ميرزا علي ايل بويراحمد است .سندي متعلق به دورۀ شاه عباس دوم صفوي در خاندان كلانتري ايل دشمن زياري كهگيلويه موجود است كه تاريخ 1068 ه ق دارد .مضمون آن مالكيت معمالۀ ملكي خريد و فروش زمين بين كلانتران ايل دشمن زياري است . اين سند به تأييد  و امضا افراد سر شناس تمام ايلات و طوايف همسايۀ آنها رسيده كه از جملۀ اين افراد ميتوان ميرزا علي روشن آبادي جد تيرۀ ميرزا علي را نام برد .

 

سندي ديگري مربوط به زمان شاه عباس دوم صفوي وجود دارد كه تاريخ 1036 ه ق دارد . در آن سند شهر دهدشت به صورت قريۀ الدشت ذكر گرديده است .در آن قيد شده كه در ابتداي سلطنت  صفويان ( حدود 904 ه ق ) بر اثر سكني دادن تيره ها و عشاير كهگيلويه در اين شهر پس از مدتي شهر رو به بهبودي نهاد .در اين سند از تيره هاي بويراحمدي ،آغاجری،ساداتي ،گودرزي،شيخ هابيل،بابوئی(باوي)،شيخ شهروئی و در نهايت روشن آبادي كه نياي اكبر تيرۀ اولاد ميرزا علي روشن آبادي است ،نام برده شده است .

 

اين سند نشان مي دهد كه تيرۀ اولاد ميرزا علی به عنوان بخشی از روشن آبادی ها ،حداقل پانصد سال است كه خطۀ كهگيلويه و بويراحمد را به عنوان مسكن خود انتخاب كرده اند .حقيقت ديگري هم كه بايستي به آن اشاره كرد ، اين است كه روشن آبادي ها  قبل از سند فوق داراي سازمان سياسي مستقل بوده و در حوادث سياسي و نظامي خطۀ كهگيلويه دخيل بودند.

 

محل سكونت اوليه تيرۀ اولاد ميرزا علي در بويراحمد "ديلگان" بوده است .

عده ای از اولاد ميرزا علي ها ،در روستای " ده وه" ،" ده جاكي " ، " جونكي " ، "چارمِه" ، " سرپَري " و " دره تيرۀ خيرآباد " سكون دارند .اولاد ميرزا علي ها شامل دو قسمت مي باشند .

الف) قسمت كي منصوري شامل : مامصالح،برخورداري،هادي،منصوري و كا سبز علي است.

ب)  قسمت كي علي شامل : منگودرزي،رمضاني،اكبر‍ی،كهنه پوش مي باشد ،منگودرزی ها در بي منجگان و شهر دهدشت زندگي می كنند.گروهي از اين طايفه به علت نا معلومي به منطقه كوهمرۀ نودان حومۀ شهر كازرون مهاجرت كرده اند.

اين طايفه داراي مردماني رشيد و دلير است كه محمد رضا شاه پهلوي از عبدالله خان ضرغام پور در خواست كرده بود كه عداه اي از اولاد ميرزا علي ها رو براي عضويت در گارد جاويدان به تهران بفرستد .از افراد نامي و سر شناس اين تيره  مي توان به كي عليخون بهرامي،كي خسرو ايزدپناه،كي علي بهرامی،حاج ناصر پيرو،كي بهرام همايون فر اشاره كرد .

 

 

Comments  

 
#1 حمید 2013-12-09 09:58
بزرگان اولادمیرزاعلی میتوان به کا علی ویس پهناور و برادران که فرزندان کامحمدعلی پهناور بودن در تیره کهنه پوش اشاره کرد که بارهابرای غیور بودن موردتحسین خسروخان بویراحمدی و عبدالله خان ضرغام پورقرار گرفتن
 
 
#2 علیرضا میرزایی 2014-03-02 11:40
باسلام.من از اهالی چنار شاهیجان طایفه اولاد میرزا علی هستم.سباس فراوان بابت زحمات شما اما اگر میشود دربارهعلیار و علیشاه مقداری توضیح دهید.به تشکر
 
 
#3 اغاجری 2014-03-10 15:21
با سلام به گرداورنده ی متن بالا.سند مربوط به زمان شاه عباس دوم صفوی در تاریخ)1036) را کجا میتوان رویت کرد.باتشکر.
 
 
#4 میرزابزرگ 2014-04-15 21:42
سلام آیا اولاد میرزای کافتری هم باشما نسبت دارند چون آنها می گویند ما اصالتا لر هستیم بزرگ ایشان فعلا حاج راهخدا مشهور به گاشی می باشد باتشکر
 
 
#5 شهرام صالحی 2014-04-19 03:29
باسلام خدمت شمابندهازطایفه محمد صالح{مامصالح)ودر روستای شوش از توابع باشت زندگی میکنیمخواستم خواهش کنم راجع به اولاد میرزاعلیهای شوش هم اطلاع رسانی شودضمناحدودصد خانواراز شوش به گچساران مهاجرت کرده اند
 
 
#6 احمد 2014-04-24 13:01
بزگان طایفه اولادمیرزاعلی درذهن مردم شهرستان کهگیلویی باقی خواهدماند(حاج یوسف ستها-کی خسروایزدپناه-کی حمدالله دیلگونی و.....)درودبرهمشون
 
 
#7 قایدگیوی 2015-02-18 19:14
با سلام و سپاس
ایا در منطقه سپیدار تیره ای از این طایفه شریف ساکن هستند ؟؟
 
 
#8 مظهرنزاد 2015-04-06 04:28
از بزرگان طایفه اولادمیرزاعلی می توان ازکا لطفعلی سراداروکاشهبازجانی وحمداله دیلگونی ومحمدطلا اذرگونی یاد کرد.این شعر رابه یاد داشته باشیم

ارمونم سی ایل دو خانی
لطفعلی کرمعلی شهباز جانی
ا
 
 
#9 ایلیاتی 2015-04-18 13:39
ممنون بخاطر مطالبتون
اولاد میرزالی زیر مجموعه زیاد دارد اما نام حاج یوسف ستها وکیخسرو ایزد پناه تا ابد جاودانه خواهد ماند
 
 
#10 احمد 2015-05-29 06:43
حضور مبارک سایت بویراحمد سلام لطفا"بررسی کنید که بزرگانی دیگر طایفه بزرگ اولاد میرزا علی که اصالتا" از ایل بزرگ بختیاری آمده اند ،شامل تیره قاید خلیل ، قاید خلیل،قاید جعفر،قایدرضا،مشهدی امامقلی، قاید حسینقلی ،قاید صفر ، قاید ظفر،قاید عباس وهمچنین مردانی از طایفه قاید سبزعلی دلیر مردی بنام قاید محمد طلا آذرگونی فرزند قهرمان نام برد که در این سایت واقعا" گمنام هستند، لذا بروید وتحقیق کنید ورشادتهای آنان را ثبت نمائید.
 
 
#11 احمد 2015-06-03 12:50
یاد شهدای بزرگوار وقهرمان تیره های محمد صالحی وبرخورداری طایفه اولاد میرزا علی شهیدان:ابوالفتح زکی زاده ،علی همایونفر ،علی جان جعفری مذهب، علی آذرگونی،علی عنایتی فر، حبیب الله عبدالهی (دیم)،حداد خلیلی اصل، عیدی سپهدار، بهرام پادرگانی اسطوره های مقاومت وایثار گرامی باد. به یاد آنها صلوات وفاتحه
 
 
#12 احمد 2015-06-07 19:27
تیپ کا خلیل از طایفه بزرگ اولاد میرزا علی ، زاهدان شب وشیران روز در همه عرصه هابوده اند یاد شهید حداد خلیلی اصل ، ابوالفتح زکی زاده گرامی باد
 
 
#13 مهندس امید مهدوی 2015-06-08 14:33
سلام دوستان تنها افتخارم در این دنیا اولاد میرزاعلی بودنم است.من خودم مقام دوم طراحی سایت در ششمین دوره جشنوراه ملی طراحان جوان رو آوردم.امیدوارم همه بتونیم بر خلاف باور عجیبی که درباره ی طایفه بوجود آمده افتخار آفرین باشیم برای این مرز و بوم و الالخصوص طایفه بزرگ اولاد میرزاعلی.
 
 
#14 شیرخان زاده 2015-06-18 14:51
درود به همه اولاد میرزاعلی ها /از افراد سرشناس طایفه میتوان زنده یاد حاج یوسف ستها وفضل الله بهزادیان را گلچین کرد.
 
 
#15 برخوردار 2015-06-20 15:57
درود بر ایل شریف اولاد میرزایی .از بزرگان این ایل می توان به مردانی اغاعلی و کا قمصور وحاج یوسف ستها کا علی چابک حبیب الانظر وفضل الله بهزادیان کیامرز پادرگانی
 
 
#16 شیرخان زاده 2015-06-23 21:32
درود برمردان بزرگ طایفه اولادمیزاعلی مانند :حاج یوسف ستهاوفضل الله بهزادیان وکی خسروایزدپناه وفلامرزماردو...ودلاورانی مانند :کاقمصوروکاغالی وکاصیفوروکاکیامرزو...که درجنگ باشیخ خزعل حضورداشتند
 
 
#17 مصطفی باژین 2015-07-17 05:22
با عرض سلام و احترام به همه دلاور مردان ایل بویر احمد و طایفه اولاد میرزا علی؛
بنده نوه کا علی پناه باژین هستم،قطعأ نام کی علی خون بهرامی و کی خسرو ایزدپناه هرگز از یادها نخواهد رفت،یادشان گرامی.
 
 
#18 Guest 2015-07-20 14:34
با سلام...مادر کی علیخون از چه طایفه ای بود؟ از اولادمیرزاعلی بود؟
 
 
#19 رضا 2015-08-05 09:52
درود بر طایفه بزرگ اولاد میرزالی ودلاور مردانش کی خسرو ایزدپناه و کی علی ایزدپناه وحاج ناصر پیرو
 
 
#20 شهریار 2015-08-31 22:23
حاج یوسف ساعت و فضل الله بهزادیان کی گفت از بزرگان اولاد میرزاعلی هست دو تا شخصیت معمولی هستن بزرگ اولاد میرزاعلی فقط کیخسرو ایزد پناه بوده
 
 
#21 شهریار 2015-08-31 22:27
ستها ببخشید و این دونفر از شیرخانی ها بودن که همیشه ترسو بودن
 
 
#22 دشت موری 2015-09-04 02:08
درود برایل بزرگ اولادمیرزاعلی بزرگ بویراحمد,ودرود بربزرگان ایل.ودرود برتیره محمدصالحی بخصوص ازتیره کاسوزلی بزرگانی چون کاسرخاب خان کش وکامحمدطلاوکاسوسن وکاسکندروکاسردارو,,,,,,
 
 
#23 حمید 2015-09-11 11:25
سلام ما از طایفه ی اولاد میرزاعلی هستیم ولی جدم حدود دویست سال پیش به خاطر درگیری به یک روستای کازرون امدند حالا میخوام اقوامم رو بشناسم کمک میخوام
 
 
#24 شیرخان 2015-09-13 14:42
جناب شهریار ترسو خودشما هستی.حاج یوسف ستها فرزند اغاعلی یه شیر بوده در میان طایفه مشهور اولاد میرزالی.پس لطفا عاقلانه اظهار نظر کنید.به عنوان یه شیرخان زاده از مردان قبیله ام دفاع میکنم..
 
 
#25 ستها 2015-09-14 13:50
ما نگوییم بد ومیل به ناحق نکنیم/جامه کس سیه ودلق خود ارزق نکنیم. قابل توجه جناب شهریار باید بگویم همانطورکه می بینی طایفه اولاد میرزالی زیرشاخه های زیادی دارد وهر کدام دارای مردان بزرگی بوده اند،پس اگر ما از این دو بزرگوار حرف بزنیم سخن به گزافه نگفته ایم.
 
 
#26 فرزندشیرخان 2015-09-14 13:59
اقا شهریار،ما از نسل گله شیرهایی هستیم که دیگر نعره نمیکشیم بلکه به داستانهایی که شغالها از خودشان تعریف می کنند می خندیم .بدان که هرجا نام کیخسرو هست نام حاج یوسف هم هست.وهمیشه در طول تاریخ بدخواهان زیاد بوده اند!!!!!!!
 
 
#27 نوای ایل 2015-09-14 16:25
سلام اولا به زبون خودمون کا شهریار،ما شیرخانی ها ترسو نیستیم ونخواهیم بود ومردان ما همیشه شجاع بودن تو کی هستی که هنوز دست چپ وراستتو تشخیص نداده در مورد ما اظهار نظرمیکنی .مابه داشتن یاد ونام این دو عزیز افتخار میکنیم .زنده باد شیرخان ونوادگانش
 
 
#28 Guest 2015-09-21 05:20
باسلام.
بنده اسماعیل پارسایی هستم .بایدایل اولادمیرزاعلی رامدیون جهانگیرخردمندوعیدی خردمندشاغل دانست
 
 
#29 جواب شهریار 2015-10-17 05:00
طایفه اولادمیرزاعلی در طول تاریغ همیشه در حسن شهرت، غیرت، شجاعت وانسانیت زبانزد عام و خاص بوده اند و هستند در راس این طایفه افراد جسوری چون کی خسرو ایزدپناه، حاج یوسف ستهاو فضل الله بهزادیان افرادی جسور، شجاع و جنگجو بودند توصیه می کنم جناب شهریار اگه از این افراد کینه شخصی نداره یا ازشون ضربه ای نخورده یا حس حسادت از جایگاه و بزرگی این افراد نداره یکم بیشتر مطالعه و تحقیق کنه تا به این نتیجه برسه که حاج یوسف ستها و فضل الله بهزادیان ویژگی منحصر به فردشون شجاعت و نترسی بوده و همچنین به این نتیجه برسه که در چه جنگ بین طایفه ای و فراطایفه ای و منطقه ای بوده که حاج یوسف حضور داشته ولی در آن جنگ موفق شکست طرف مقابلشون نشده همچنین به این نتیجه برسه که حضور حاج یوسف در هرجنگی را با گلوله های برنوش و خطرآفرین بودن آن براحتی برای طرف مقابل قابل تشخیص بوداز لحاظ سیاسی و اصالت و بزرگ منشی هم به جناب شهریار توصیه می کنم از بزرگان و سرسناشان طوایف مختلف بپرسه تا بدونه حاج یوسف ستها چه شخصیت بزرگ و سرشناسی بوده
 
 
#30 جواب شهریار 2015-10-17 05:25
جناب شهریار اگه با حاج یوسف ستها و فضل الله بهزادیان خصومتی نداری یا حسادت شجاعت و بزرگیشونو نداری و دنبال کشف حقایق باشی می تونی ازبزرگان و افراد سرشناس طوایف مختلف پرس و جو کنی تابه این نتیجه برسی که ویژگی منحصر به فرد حاج یوسف ستها و کافضل الله بهزادیان شجاعت و جسوری و بزرگ منشیشان بوده تا به این نتیجه برسی که جنگ بین طایفه ای یا فراطایفه ای یا منطقه ای نبوده که حاج یوسف درآن حضور داشته باشد ولی موفق به شکست طرف مقابل نشده باشد تابه این نتیجه برسی که حاج یوسف کسی در هرجنگی که حضور داشته با گلوله های خطرآفرین و مرگبارش، حضورش برای طیف مقابل قابل تشخیص بوده هم مدارک و مستندات تاریخی و هم گواهی بزرگان و سرشناسان شاهد بر این ادعاست که ویژگی منحصر به فرد این دو نفر شجاعت و غیرت و بزرگمنشی و جسوریشان بوده است
 
 
#31 جواب شهریار2 2015-10-17 05:32
جناب شهریار شخصیت کی خسرو ایزپناه رو همه می شناسند و یکی از افتخارات طایفه اولاد میزراعلی هست ولی از بزرگان و افراد اگاه بپرسی بهت خواهند گفت همرزم اصلی ایشان حاج یوسف ستها بوده و این دو نفر همیشه باهم و درکنارهم و همفکر بوده اند
 
 
#32 نواده شیرخان 2015-10-18 05:40
جناب شهریار حاج یوسف کسی بود که با وجود حمایت از خسرخان، عبدالله خان با اون عظمتش جرات کوچکترین به او را نداشت خیلی از اونایی که بنام بزرگان ازشون نامبرده شده از نظر بزرگی و سرشناسی با حاج یوسف قابل قیاس نیستند
 
 
#33 نوه اغاعلی شیرخان 2015-10-18 09:40
همین حاج یوسف وبرخورداری ها بودند که امثال شماها رواززیر سلطه زنگوایی ها تودیلگون دراوردندمگه یادتون رفته زنگوایی ها به چه روزی انداخته بودن
 
 
#34 ازنوادگان کااغالی 2015-10-19 17:50
سلام.بهتون بگم هرکسی,میخاین باشین حاج یوسف ستها وحاج یونس ستها وکافضل الله بهزادیان از بزرگان ایل طایفه اولادمیرزالی,هستند@
 
 
#35 شیرخانی 2015-10-20 16:41
درود بر اولادمیرزا علی -جناب شهریار یا اطلاعی نداری یا سوال نکردی اما من برایت توضیح میدهم -حاج یوسف ستها کسی بود که در اوایل جوانی زمانی که عده ای از تامرادی های لوداب شبها اموال ایل را غارت میکرند ایا این حاج یوسف نبود که از آبروی ایل دفاع کرد،آیاقلعه سید مختار ساداتی را حاج یوسف از دست ایل آقایی در نیاورد؟-آیا او نبود که در جنگ ایل کی علی در مقابل زنگوایی ها ،علیرغم اینکه ما با ایل کی علی رابطه انچنانی نداشتیم ،به همراه فضل الله بهزادیان به جنگ با زنگوایی ها رفتن که حتی مشکلی با تیره حاج یوسف نداشتن .بله درست است اولاد میززالی مردان بزرگی دارد وتنها این دو شخصیت نیستند ،ولی من وظیفه دارم که دینم را نسبت به مردانی که برای ایل وتبارم زحمت کشیده اند ادا کنم .امیدوارم قانع شده باشی
 
 
#36 نوه اغاعلی شیرخان 2015-10-21 16:22
درودبربرخورداریهای باغیرت از
فرزندان نامی برخورداروافتخارات ایل اولادمیرزالی میتوان کااغاعلی وقمصورشیرخان،حاج یوسف کانگه کاکیامرز،کابازعلی،کاعبدی،کاعلی رحم،کافاضل،کاعبدل،کافضل اله
می توان نام برد
 
 
#37 ایل بارونق 2015-10-22 09:42
حمیداولادمیرزایی برادرعزیزروستای شماکجای کازرونه،اسمش چیه،فامیلت چیه ،منم اولادمیرزاییم میخوام بیام اقوامم بشناسم اونجا،شماهم بیایین منطقه بهبهان ودهدشت تاایلتو بشناسی ،لطف کن شماره تماسی برامون بفرست تاازاین طریق بیشترباهم اشنا بشیم
 
 
#38 Guest 2015-10-22 20:09
باسلام به همه اایل بزرگ اولادمیرزالی همه اولاد میزالیها مردانی بزرگ منش دلیروشجاع هستندلطفابیایید باهم متحدباشیم وشخصیت بزرگانمان رازیرسوال نبریم کشوادازطایفه بزرگ اولادمیزالی ممصالح
 
 
#39 Guest 2015-10-22 20:30
کشوادصالحی از طایفه اولادمیرزاعلی برای همه اولادمیرزاعلیها آرزوی موفقیت وسربلندی ویکنم
 
 
#40 سوگند 2015-10-23 09:57
سلام جناب شهریاراگه سندی مبنی بر ترسو بودنشون داری روکن همه بدونن وگرنه همه حرفایی که زدی جز اراجیف چیزی نیست
 
 
#41 ایل بزرگ 2015-10-25 14:48
سلام بر همه اولاد میرزالی ها .اقا کشواد ما هم با حرف شما موافقیم واینجا برای اشنایی همه ما با طایفه بزرگ اولاد میرزالی و بزرگان این طایفه غیور است .اما انگار بعضی ها تاب شنیدن نام مردان خوب را ندارند
 
 
#42 ایل بارونق، 2015-10-28 14:41
درودبرهمه اولادمیرزالی های عزیز
ککاوددیل عزیزایل ما افرادبزرگ زیادی داره که اگه بخواییم نام ببریم بیشترما جوونا شاید بیشترشونو نشناسیم خواهشی که ازهمه عزیزان دارم که تواین سایت به شخص خاصی بی احترامی نشه،من خودم شخصا برخورداری نیستم ،بدون شک این دوشخصی که بحث برروی اونا بالت گرفت بسیاربزرگ ومحترم ونامی بودند،عزیزان خواهشا بیایید خوبی های ایل رو اینجا بنویسیم اگه یه نفرازیک ایل دیگه این بیاییداین مطالبو بخونه بدونه اولادمیرزالی ها کیا بودن،چه ایل بزرگی بوده
 
 
#43 از تبار ایل 2015-10-29 13:53
ایل با رونق نظرت عالی .اولاد میرزالی مردان بزرگی داشته والان هم در عرصه های علمی وسیاسی دارد .چه بسیار کسانی که از دل ایل برخاسته اند وصاحب مقامات عالی شده اند .واز این طایفه کسانی هستن که از مدت ها پیش به دلایل گوناگون در شهرهای دیگر ساکن هستن و ما از انها بیخبریم.
 
 
#44 امبن.بهبهان 2015-10-30 07:11
یک جایی رو باید تصحیح کنید کی علیخون و کی خسرو از تیره اولاده از طایفه اولاد میرزاعلی هستن نه تیره منگورزی (منگودرزی)،حاجی ناصر پیرو هم از اولادمیرزاعلی های گرمسیری خیرآباد میباشد.
 
 
#45 امین .بهبهان 2015-10-30 07:17
در جواب این اقایی که از رشادتهای حاج یوسف ستها گفتن .ایشون کی هستن که هیجکجا نامی و اسمی ازشون نیس.بنظر من کسی سرشناس میباشد که همگان اورا بشناسن و اسم و رسم آن فرا گیر باشد .کمتر شخصی ایشون رو میشناسند.
 
 
#46 بهرام 2015-10-30 12:08
من هم به نوبه خود وجون خودرا ازایل اولاد میرزالی تیره برخوردارمیدانم برخودلازم میدانم که نیز بنگارم تاشاید مرحمی باشد بردل برخورداریها >چون وافعا وهیچگاه به حقشان نرسیدن ولی همیشه هرکدوم از انها مثل یه مردبرسرحرفشان ماندند وهیچگاه حاضر نشدن حرفشان دوبشود اونهایی که باید بدونن میدونن واونهایی که نمیدونن هم بروند تحقیق کنند ولی عده ای نیز هستن که میدونن ولی نمیخاهن قبول کنند اینجانب اون عده را که تعدادشان هم کم نیست عده ای خرابکار لجوج تفرقه افکن ودر یک کلام مخالف اتحادبرادران که اصل ونصبشان معلومه وهیچگاه هم ان شااله موفق نمیشوند به نقشه های شومشان برسند. اری دلاوریهاورشادتهاومردانگیهای هونه شیرخان برهیچ کس پوشیده نیست امانوادگان این مرد نامی باید توجه داشته باشند که همیشه خرابکار در کمین است وممکن است کسی باشد که من یاشماها تصورش رانمکنیم .باید الکی به کسی تهمت زده نشود وکسی را مورد هتک حرمت قرار ندهیم شماها بدانید اون کسی که اون اراجیف رانوشته وابسته به اون اسمی که اورده نیست همه میداننذ که هونه شیرخان در سیاست مداری کم نداشت پس ای نوادگان این مرد بزرگ مواظب باشید به بیراهه نروید که شاید دشمن شما به قول همان مثل لری (بند چاله باشد)وبه بیراهه رفتن که از بعضی از نوشته هامتاسفانه مشخص است اون چیزی است که نگارنده همان متن میخاهد نوادگان شیرخان باید مانند بزرگانشان سیاست این راداشته باشند که نباید بازیگر نقشهای از پیش تعیین شده باشندواین همان چیزی است که انها میخاهند تفرقه افکنی ،رخنه بد کشیدن کنیه این نامردمان است ودر اخر برخورداریهابدانند که شخص خاطی شناسایی شد واقداماتی که بایدانجام میشد شده است وشماها هم ناراحت نشوید ودیگر اینکه خاتمه بدهید.این چیذی است که دشمنانتان میخواهد همین بس که افرادنامبرده براهمه قابل احترام هستند
 
 
#47 ایل کهن 2015-11-01 07:36
اقا بهرام درست میگن وباید اتحاد حفظ بشه وهستن کسانی که چشم دیدن اتحاد مارا ندارند اما در مورد اونی که با اسم مستعار امین نظر داده ،من میدانم که این جناب هم فکر کرذه که میتون با این حرفاش ذهن بقیه را خراب کند
 
 
#48 ایل بارونق، 2015-11-02 06:17
جناب کا امینو تو که جرات نداری بگی ازکدوم تیره اولادمیرزالی هستی شک ندارم اولادمیرزالی اصل نیستی،خودت هم میدونی که برخورداریها کیا بودن وکیا هستن زمانی که حاج یوسف دربرابرایل تامرادی ایستاد،زمانی که کابازعلی دربرابرایل دشمن زیاری ایستادزمانی که کاقمصوروکاکیامرزازبهترین تفتگچی های عبداله خان بودن،زمانی که کااغالی یاغی ایل اقایی رو باشش تن از یاران غارتگرش نابود کرد تو کجا بودی،شک ندارم تو هنوز هم افراد بزرگ تیره خودت رانمیدانی چه برسه به بقیه بزرگان تیره های دیگرایل،همه اولادمیرزالی ها محترمند،لطف کن اگه اسم این بزرگان زیاد ازارت میدهد سری به قبرستان بزن ،اونجا باخودشان میتونی تسویه حساب کنی،وسلام
 
 
#49 ایل بارونق، 2015-11-02 08:13
همه بزرگان ایل بزرگ اولادمیرزالی محترمند،برید ازبزرگان ایل تامرادی بزرگترین ایل بویراحمد بپرسی ببین ازایل اولادمیرزالی کیا رومیشناسن ،قابل توجه جناب امین ،اون وقت بیا نظربده ،واقعا ایل تامرادی ایله نه ایل اولادمیرزالی با این نسلی که به دنبال کینه های قدیمی یگدیگر رو تخریب میکنن،خداکنه یه غریبه نیاد تواین سایت وگرنه ابرومون میره بااین نظرات بی مورد
 
 
#50 بقول حاجی کربلاییم 2015-11-03 18:31
باسلام خدمت همه دوستان لطفا بااسم مردگان بازی نکنید ...ولی به نظربندهدر ازدست رفتن زنگوا تیره برخورداری کاملا بی تقصیرن وبجز حونه شیرخان که فرصت طلبن بقیه سیما وسیرتشان یکی است..یک کدخداهای بی تدبیر ودیگری جاه طلبی وبی انصافی مامه سالی وحونه سوزعلی وحونه کالفطعلی که به کلام معروف خدافظ فظی کل محمد قلی سپیدنامه بزرگ سر ننهادن وهمچنان به هل وتل برادران خود چشم دوختن الان بیا وجعش کن طمع خوار .. بقول جناب خان زنگوا نارگیله اولادمیرزالی غمگینه ایسو بخه ناحق ایگفتی بوره ایزی خداناحق رو زمین ایزن
 
 
#51 ایل بارونق، 2015-11-04 10:17
زمانی که اولادمیرزالی ایل بودازهمه لحاظ ازبقیه طوایف سربود،اولادمیرزالی زمانی ثروتمندترین طایفه درکل بویراحمدبود،زمانی این طایفه باثروت وقدرتی که داشت درمنطقه گرمسیروسردسیردرردیف اول بود،حالا ماباید جای این مسایل بریم تو فکرپیشرفت خودوطایفه باشیم کاری کنیم که باعث افتخارطایفه بشیم،امید ما به نسل جوونه،دوست دارم به قول قدیمیا هنوزاون اسم ورسم قبلی رو داشته باشیم،درودبرتمام ایل اولادمیرزالی
 
 
#52 شیرخان زاده 2015-11-04 11:03
به نام خدا
چندی است در این قسمت از سایت توهین هایی به انسانهای بزرگ منشی چون مرحوم حاج یوسف ستها وفضل الله بهزادیان شده است که قلب بسیاری از ما را به دردآورده است وافرادی نیز درست یا نادرست در جواب این افراد عکس العمل هایی نشان داده اند که همه از سرعشق وتعصب به طایفه واین بزرگان بوده است و خود را مسئول در برابر چنین رفتارهای ناشایستی هییدانند.
بزرگی این افراد بر هیچ کسی پوشیده نیست وهمین رفتار ها-عمل ها وعکس العمل ها نشان از بزرگی آنهاست که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است که چنین دست به کینه ورزی زده اند. بگذارید تا کوته نظران خرده بگیرند تا کوته نظریشان بر هیچ کسی پوشیده نباشد عشق وتعصب وعلاقه به این دو شخصیت بزرگ جای جای وجود مارا فرا گرفته است وهیچ کسی نمی تواند ازاین عشق وعلاقه بکاهد.
ودر آخر میخواهم این جمله رابه آن افرادی بگویم که زبان به چنین تهمت هایی باز کرده اند:
لازم است بر سر نویسنده ی بی نام ونشان فریاد زد که اگر شجاعت آن را نداری که آنچه را درباره ی مردم میگویی آشکارا تصدیق کنی بهتر است زبان تهمت خود را نگه داری.
 
 
#53 بقول حاجی کربلاییم 2015-11-04 20:32
سلام شیرخان زاده عزیز من جز واقعیت نگفتم ناراحت نشو اگه راست میگی اسم وسنت رو بنویس تا راحت باهات صحبت کنم اگه لازم شد من هم اسمم رو میگم موبایلم هم مینویسم قربانت فدات نارگیلی
 
 
#54 شیرخان زاده 2 2015-11-05 14:03
افرین به تو شیرخانزاده عزیز ،با جملات کوبنده ات شیر بودنت را ثابت کردی.زنده باد شیرخانزاده .تا کور شود چشم بدخواهان
 
 
#55 غرش شیر 2015-11-05 15:36
تویی که داری علیه ما شیرخانی ها حرف میزنی؛معلومه که تاب شنیدن اسم بزرگان مارو نداری؛این روزها شغالها زیاد زوزه می کشند.
 
 
#56 B.h 2015-11-05 18:26
شغالها فقط میتوانند در تاریکی هیاهو کنند،
 
 
#57 بقول ح ک 2015-11-06 12:39
سلام شیرخانی عزیز شما خیلی بزرگین ولی قرارشد خودتو معرفی کنی تا من هم شمارم بذارم با هم در مورد حقایق صحبت کنیم
 
 
#58 سوگند 2015-11-06 23:09
سلام
شمایین که شغال ترسو خودتومعرفی نمیکنی داری واسه خودت چرندیات میگی .شماباید خودتو معرفی کنی برا بقیع بعد ....بخوری
 
 
#59 شیر 2015-11-07 13:57
عامو تو بروهمون خندوانه رو نگاه کن که مثل طوطی داری جملاتشو تکرار میکنی.کدوم حقایق ؟دشمنی دیرینه شما با جدمان شیرخان ونوادگانش؟
 
 
#60 ماهیگیر 2015-11-07 17:25
باسلام و عرض ادب
متاسفانه مجدداً آقای برآفتابی حضور بهم رسانده اند و مشغول زیر آبی رفتن و توهین به بزرگان اولاد میرزا علی می باشند البته تور ماهیگیری زیاد داریم که به عنوان فیلتر استفاده خواهیم کرد.
 
 
#61 ساداتی 2015-11-12 14:04
با سلام خدمت برادران اولاد میرزا علی؛ در جواب بخشی از متن شیرخانی عزیز باید عرض کنم با کمال احترام برای افرادی که ایشان نام بردن ولی در بازپس گرفتن قلعه از آقائی ها هیچکس جز ساداتی ها و شخص سید مختار حضور نداشت و جریان قلعه مشخصه....هر چند که در طول تاریخ پیوند ساداتی و اولاد میرزا علی گسستنی نبوده و نخواهد بود و با هم برادرن...و ما صادقانه همیشه پشت اولاد میرزا علی بوده ایم....درود بر شما
 
 
#62 جواب اصلاح طلب 2015-11-12 15:19
جناب اصلاح طلب بله شما تا حدودی درست می فرمایید اما اگر توجه کرده باشید تو سایت همه طوایف بحث هایی وجود دارد اما با رعایت ادب واحترام .هدف این سایت شناخت هرچه بهتر طایفه اولاد میرزالی است ،اما متاسفانه بعضیها نسبت به نام بزرگان بی احترامی می کنند.امیدواریم که دیگر شاهد این قبیل جملات نباشیم .والبته باید همیشه به یاد داشت که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد
 
 
#63 اصلاح طلب 2015-11-13 17:50
باسلام وعرض ادب خدمت همه طایفه اولادمیرزالی به ویژه تیره یک رو وروراست برخورداری وبالاخص خانواده مذهبی وپاکدامن وپیش جنگ شیرخان ومرحومان حاج یوسف ستهاوشادروان قایدفضل اله بهزادی مردان سلحشورودیگر بزرگان اولادمیرزالی ضمنا از حرفهای بنده به اسم کربلایی وحاجی سوبرداشتهایی شدومنظور بنده قشرجوان بود نه قدیمی ها که مایه افتخار ایل مان بودن باز هم اشتباه کردم خدامردگان رامغفرت کند وزندگان مان را عاقبت بخیر کند بالاخره هر برداشتی از حرفهای من شد معذرت می خواهم ومرا ببخشید شاید تا فردا نباشم برایم دعا کنید به امید پیروزی وسربلندی التماس دعا
 
 
#64 Guest 2015-11-13 18:31
اینجانب باتمام احترامی که خدمت برادران ساداتی دارم ودر جواب ساداتی باید بگویم که شمامرحمت فرماییداز پسرای حاج مختار سوال کنید که در بدست اوردن قلعه چه کسانی بودن وبعد از ان حاجی چرا حفاظت ازقلعه را به اغیار (به غیر از ساداتی )دادو خدمت مدیر جان این برنامه که باز ازبرادران ساداتی میباشد وخوشبختانه خویشاوند اینجانب نیز بوده خواهشمند است این اراجیفهای بچه گانه رابه رویت نگذارید .نگذار با احساسات عده ای که نمیدانند خیمه شب بازی کی هستن این جور بازی شود ودر اخر توکه بزرگ زاده ای باید بیشتر ببندی نه که بشکنی در جایی خدمت همه دوستان عرض کردم که تمومش کنید همه ما همدیگر رامیشناسیم ومیدانیم که چی در چنته داشتیم وداریم عده ای ادم نما که مطمعن هستم ضربه های سختی از این دومرد یانگویم مرد بگویم ابر مردخورده اندکه اینطوربااحساسات بچه های این ایل بازی میکنن من میدانم وخودشان هم میدانن که ضربه ای که خورده اند فراتر از خاک (ییلاق وقشلاق )است واگر تمام نشود باز مطمعنترباش که اوضاع از این که هست خرابتر میشود احه برادر جان بعضی ها نمذانند پدربزرگ پدربرگشان کی هست واون وقت این اراجیف رامی گویندودر انتها ازهمه کسانی که به نوعی احساس میکنن که در این مورد هتک حرمت شده اند اینجانب عذر خواهی کرده وملتمسانه خواهشمندم که اینها همه دام هستن بزرگان شما در دام نیافتادن ولی شمادارین متاسفانه می افتین و من بعداگر برادر یاخواهری جواب روبهان بی دست وپا رابدهد شک نداریم که با انها دست به یکی کرده وروح ان بزرگان رامورد ازارقرار میدهدواز فرزندان این دوبزرگ خواهشمندم مثل پدرانشان بزرگی کنن وبایک جواب در خوربه این اوضاع خاتمه بدهند
 
 
#65 ایل بارونق 2015-11-13 19:33
جناب ساداتی برو ازبزرگانتون.بپرس ببین که تفنگ چی های قلعه گرگیوکیا بودن،بله برادر،سی مختارروحانی خوبی بودولی تفنگ چی های او ازاولادمیرزالی ها بودن که براساس غیرت دشتموری اومده بودن به کمک ساداتی ها،یوسف پسر کااغاعلی،عبدااله پسرکانگه بودن
 
 
#66 جواب حاج کربلا 2015-11-14 07:20
شمایی کع با اسامی اصلاح طلب وحاجی نظر دادی این همه حرف زدی حالا میگی منظوری نداشتم .تو کلا خونه شیرخان با هم جمه زدی.اینم نظر خودت محض اطلاع خودتQuoting بقول حاجی کربلاییم:
باسلام خدمت همه دوستان لطفا بااسم مردگان بازی نکنید ...ولی به نظربندهدر ازدست رفتن زنگوا تیره برخورداری کاملا بی تقصیرن وبجز حونه شیرخان که فرصت طلبن بقیه سیما وسیرتشان یکی است..یک کدخداهای بی تدبیر ودیگری جاه طلبی وبی انصافی مامه سالی وحونه سوزعلی وحونه کالفطعلی که به کلام معروف خدافظ فظی کل محمد قلی سپیدنامه بزرگ سر ننهادن وهمچنان به هل وتل برادران خود چشم دوختن الان بیا وجعش کن طمع خوار .. بقول جناب خان زنگوا نارگیله اولادمیرزالی غمگینه ایسو بخه ناحق ایگفتی بوره ایزی خداناحق رو زمین ایزن
 
 
#67 جواب حاج کربلا 2015-11-14 07:34
جناب اصلاح طلب عجیب که این همه حرف زدی و اون وقت میگی برداشت اشتباه شده و منظوری نداشتم وبعدش میگی منظورم با قشر جوان بود!!!خداروشکر که متن نظرات قبلیتون تو سایت هشتش.
 
 
#68 حاج کربلای اصلاح طلب 2015-11-14 16:19
برادر به هر شکل من به اشتباه خودم اذعان دارم واعتراف میکنم ومعذرت میخوام وشما حداقل بگین درکدام شهرستان کارمند هستید تا بیام خدمتت باهم صحبت کنیم بازهم عذر میخوام اشتباه کردم حقیقتاخانواده کا شیرخان پاک وبی آلایش هستند بخشش ازبزرگان است ببخشید ببخشید ببخشید مخلص خانواده شیرخان وتمام برخورداری ها مچکرم
 
 
#69 بهرام 2015-11-14 16:36
سلام :مهندس امیدمهدوی لطفا بیشتر خودتان رامعرفی کنید
باتشکر
 
 
#70 اوای ایل 2015-11-15 15:24
سلام خدمت همه.احسنت به جناب بهرام .خداروشکر که جناب حاجی به اشتباهشون پی بردن.باشد که از این به بعد شاهدجملات خوبی از ایشان باشیم.اینجا محیط خوبی برای تبادل اطلاعات واشنایی فرزندان اولاد میرزالی هست.اولاد میرزالی بسی گسترده است وچه بسیار فرزندانی که در گوشه وکنار این سرزمین پله های ترقی را طی کرده اند وباعث افتخار تیره وطایف خود شده اند .پس بیاییم اینجارا به محیطی صمیمانه تبدیل کنیم واگر نقدی هم داریم ،نقد منصفانه باشه.واینقد نظرات خوب ارائه دهیم که رکورد طایفه های دیگر را بشکنیم.خلاصه کلام این است که به اولاد میرزالی بودن خودم افتخار میکنم. سخت دلبسته ایل وتبارم.با ارزوی موفقیت برای شما
 
 
#71 بهرام 2015-11-15 17:52
سلام مثل اینکه حاج کربلا خواهان مکالمه از نوع fase to faseمیباشدباشه حرفی نیست فرمودیدکدوم شهرستان . شما تشریف بیارید شهرستان گچساران یاهم اگه وقت ندارید شما ادرس بفرمایید .ضمنا اینجانب کاشیرخانی نیستم ولی دوستدار ورهرو بزرگان این خانواده هستم.
ادرس وبلاگ :dopar.blogfa.com
 
 
#72 بهرام 2015-11-16 18:13
سلام مامخلص وکوچک همه برادران ایل اولادمیرزالی هستیم
ایامیدانید چراایلمان حداقل نسبت به همسایه اش ساداتیها فقر کارمندی دارد.بله درست است که از لحاظ تعدادقابل مقایسه نیستیم ولی درصدی میشه بفهمیم
مافقر کارمندی داریم چون همیشه دنبال حاشیه بودیم ،ایل ما،ایل بارونقی بود حالا هم میشه جبران کرد خوبیهای گذشتگانمان راگسترش دهیم کاستیها رابپذیریم ودست در دست هم ایلمان رایکبار دیگر به اوج برسانیم البته اول از خودم شروع میکنم بعد خانواده ام وبعد....ارزومندطلوع ارزوهاوغروب کاستیهاوغمها وناارامیها
 
 
#73 بهرام 2015-11-16 18:36
بگذارید این بار از یکی از بزرگان ایل دشتموری بگویم .اری کی محمد زکی رامیگویم بی شک باید گفت که این ابر مرد اوج دوران دشتموری بوده است .ابرمردی از دشتموری وطایفه طاس احمدی .منقول است زمانی دشتموری در بحران عجیبی بوده ،طوری که هر خانواده از دشتموری (هونه وعده )دربین بقیه طوایف تقسیم شده بودند خلاصه جشنی بود در جایی که کی محمد زکی رانیز دعوت کرده بودن کارنداریم که کی بودن واز کجا امده بودن ولی هرکی بودن جاشان اونجا نبود به شدت از ابرمرد قصه مامواظبت میکردن وقتی موقع خداحافطی میشود با شوخی و...کی محمدزکی ودیگر افرادرا بدرقه میکنن200mیابشتر که میاین کی محمد زکی بقیه راصدا میکنن ومیگوید ببینین که زین اسب مرا چطورکردن دارن باما چکار میکنن خلاصه نقشه ای میکشه ومیگه اونا مرا می پایند میخواهم جایی بروم اگر درمورد من سوالی کردن بگویید که فلانی بنده خدا رفته به خونه این سیدا که جیزی بفروشه برای گذران زندگی و رفع گرسنگی دختراش .خلاصه هرروز سوال وجواب همان .تا بعد از مدتی مرد بزرگ ما میاد اما باکبکبه وربربه ؛اری باتوپ ویگان نظامی امد وکوبوند وزد وبست ودشتموری را یکبار دیگر زنده نمود .البته شاید بااندکی تلخیص وکاستی گفته شده که بیشتر نخواستم اسمی برزبان اورده شود که خدای ناکرده کسی رنجیده خاطر شود
 
 
#74 شاهد 2015-11-17 14:39
باسلام خدمت شما بهرام عزیز خدمت شما عرض کنم که تعداد فارغ التحصیل های بیکار ما زیادند یعنی اینکه قشر جدید از لحاظ علمی زحمت خودراکشیدند وعلت کمبود کارمندی ما سیستم پارتی بازی و واسطه گری در استان هست وکارمندان ما یانمی خواستند دیگری کارمند شود تا فقط خودشان وجه اجتماعی داشته باشند و به این فکر نمی کردند که شاید اگر دست کسی را بگیرند فردا روز مبادا جایی به کارش میاد مثل بقیه طوایف که فقط خودستا نیستن آینده رو جور دیگر می بینند وبرخی دنبال یک کاندید ناموفق رو میگرند وپس از هربار شکست باز دست بردارش نیستند ودورباطل روطی می کنند که خود عامل عقب ماندگی است لذا از شما که احتمالابرخورداری هستید یک وجه سیاسی اجتماعی دارید خواهش میکنم در صورت توان وظرفیت فکری به حال تحصیلکردگان بیکار کنید تا درس رونیمه کاره رها نکنند وبه دنبال کارگری والافی نروند تا اینده بهتری در انتظارمان باشد عاجزانه از شما خواهشمندم که رزومه جوانان اولاد میرزالی و برخورداری رابررسی کنید به امید روز های خوب عاقبت بخیر باشید التماس دعا
 
 
#75 بختیاری 2015-11-17 14:42
حاجی اصلاح طلب خوب شد که بالاخره فهمیدی اشتباه کرده ای،ما همیشه روراست بوده ایم.خون دل خورده ایم اما فرصت طلب نبوده ایم.هم برای نسل قدیم هم برای نسل جدیدمون ارزش قائلیمم.گذر زمانه ثابت کرده که سیما وسیرت ما یکی .نمیدونم چطورشد که یهو خط فکرتون تغییر کرد!
 
 
#76 شیرخان نزاد 2015-11-19 08:44
خدمتون عرض کنم که چندی قبل شخصی با اسامی شهریار وحاجی واصلاح طلب اینجا نظراتی دادن که حامی جملات توهین امیز به بزرگان مابوده وگفتن که شیرخانی ها فرصت طلبن .بعدش شخصی به اسم بهرام خطاب به بنکو شیرخان گفته که اتحادمون حفظ کنیم وبه کسی شک نکنیم ودشمن من بال چاله است.بله خودمون هم میدونیم من بال چاله است وکسی که هم با حونه شیرخان هم با مامسالی وهم با حونه سوزعلی مشکل داره .حتما خود بهرام بهتر میدون کیه.واینکه چیشد که این حاج اصلاح طلب یه مرتبه اظهار شرمندگی کرد خدا میدونه.عرض کنم که ما برعکس اطرافیانمون صاف وساده بوده ایم.
 
 
#77 سودای مرگ 2015-11-19 15:20
شماهایی که دارین در این دنیای مجازی، مثل شغالها که فقط در تاریکی شب بیرون میآیند و سرو صدا میکنند، اگر شهامتش را دارید نقاب از چهره بردارید و خود را معرفی کنید، تا ورنگ اربیزتو کنم.
 
 
#78 . 2015-11-19 15:40
در :sigh:
 
 
#79 دوستدار شهدا 2015-11-21 06:12
Quoting احمد:
یاد شهدای بزرگوار وقهرمان تیره های محمد صالحی وبرخورداری طایفه اولاد میرزا علی شهیدان:ابوالفتح زکی زاده فرزندشادروان مرحوم مشهدی حسین،علی همایونفرفرزند کی بهمن ،علی جان جعفری مذهب فرزند شادروان مرحوم قاید محمدحسین، علی آذرگونی شادروان مرحوم قایدمحمدطلا،علی عنایتی فر فرزند شادروان مرحوم قایدکتل، حبیب الله عبدالهی (دیم)فرزند کربلایی امان اله،حداد خلیلی اصل فرزند حاج فریبرز، عیدی سپندارفرزند کربلایی زینل، بهرام پادرگانی فرزند شادروان مرحوم قاید کیامرزگپ تاریخی ..اسطوره های مقاومت وایثار گرامی باد. به یاد آنها صلوات وفاتحه

اگر از این طایفه بزرگ وبی ادعا در هر جای ایران ازجمله فارس وخوزستان وبویراحمدوبوشهر شهیدی وجود دارد لطفا اطلاع رسانی شود چرا؟چون اینها سند افتخار مان هستند وبرای سلامتی وعاقبت بخیری جانبازان وپدران ومادران زنده شهدادعا کنید وبرا رفتگان انها طلب مغفرت کنید... شهدا رفتند وزنده زنده اند------ما ماندیم و مرده ایم... تعجیل در فرج آقا امام زمان عج صلوات
 
 
#80 شیرخانی 2015-11-21 07:41
ازتقدیروسرنوشت غمگین مباش .چه بسا شغالهایی که بر روی اجساد شیرها رقصیدندوشادی کردندوخودرا بزرگ انگاشتند.ولی نمیدانستندکه شیر شیرمی ماند وشغال شغال
 
 
#81 غم روزگار 2015-11-21 07:50
کسی چو نکرده ککا.مگه واقعیت غیر از اینه.بعدشم همون زمان قدیم ادمهایی بودن که تو رو میخندیدن امابهت خنجر هم میزدن.
 
 
#82 امین ستها 2015-11-21 19:20
سلام بر طایفه غیور اولادمیرزاعلی، ای بنده خدا (حاجی اصلاح طلب)ناخواسته دچار اشتباه شد و ی حرفی زد و به اشتباه خود پی برد،خواهش میکنم که ديگه این بحث رو کش ندید و از دادن نظرات توهین آمیز بپرهیزید، فرق نمیکند از چه طایفه و تیره ای باشیم همه با هم برادریم، دوست و دوستدار شما امین ستها
 
 
#83 شیرخانی 2015-11-21 20:38
برادران اولاد میرزاعلی لازم نیست که هر کس از بزرگان خودبه نیکی یاد کرد ,ما به آنها توهین کنیم,مثلا برادری از تیره کهنه پوشی از بزرگان خود سخن گفت و آیا چون از تیره ما نیست باید توهین کنیم ,در صورتی که افتخار آن بزرگان برای تمام ایل بزرگ اواد میرزاعلی است ,برادران اگه مشکلی باهم داریم نباید آن را در دنیای مجازی بروز دهیم ,این سایت برای اتحاد ن اختلاف.پس خواهشا به نظرات همدیگر احترام بگذاریم ,با امید اتحاد همه اولاد میرزاعلی ها
 
 
#84 اولاد میرزالی 2015-11-22 14:40
برادرشیرخانی وبرادر امین ،از نصیحت برادرانه تان کمال تشکر.از دوستدار شهداهم به خاطر پاسداشت یاد شهدا تشکر میشود.شهید حبیب عبدالهی یکی از اعضای تیپ امام حسن مجتبی بهبهان بوده است.
 
 
#85 دوستدار شهدا 2015-11-23 08:05
[quote name="اولاد میرزالی"]برادرشیرخانی وبرادر امین ،از نصیحت برادرانه تان کمال تشکر.از دوستدار شهداهم به خاطر پاسداشت یاد شهدا تشکر میشود.شهید حبیب عبدالهی یکی از اعضای تیپ امام حسن مجتبی بهبهان بوده است.
سردار شهید حبیب اله عبدالهی نژاد فرمانده تخریبچی وگروه خنثی کننده مین ها از تیپ امام حسن مجتبی بودن.. درود بر شهدا راهشان پر رهرو باد انشااله شهید بشیم صلوات
 
 
#86 بهرام 2015-11-24 14:26
بگذاریم نشانها باشند نیرنگها بیافتند،ریشه هاتنه بزنندوسایه بیافکنند برتمام گستره زمین
بهرام هیچ وقت نمیخواهد خدای نکرده تفرقه بیفکند ودر یک کلام تفرقه افکن نبوده ونخواهد بود بعضی مواقع لازم است کمی فکر کرد وبعد حرف زدوبقولی (لسان الاقل ورای قلبهی )زبان مرد عاقل پشت دلش میباشد اول می سنجد وبعد میگوید.دوستان وبرادران عزیز اینجانب نمیدانم اصلاح طلب وشهریار و...کیه وچه نسبی دارن ولی این رامیدانم که حداقل اصلاح طلب مرد است ومردانه اشتباهش راپدیرفت وشاید به قول بعضیهابااسامیهای دیگر وارد میشن وپیام میذارن باز میگویم مهم نیست چون همه ماایل اولاد میرزالی همدیگر راخوب میشناسیم بزرگان ما خوب یابد (تاریخ قضاوت میکند)( به یاری خدا همه خوب بودن) همه رفتن وماهستیم که میخواهیم باهم دست در دست هم بریم تا سرزمین ارزوها.از خود گفتن خوب نیست خود را کنترل کردن خوب است .اینقداز بزرگان رفته سخن میگوییم (اول به خودم میگویم )ایاتابه حال کاری کرده ایم که روح اونا ناراحت نباشد ایاکارهایی که انجام داده دایم ،راههایی که رفته ایم به مذاق انها خوشایند بوده است یافقط نام انها رابه یدک میکشیم خداوند ناظر بر اعمال ماهست اون بهتر میداند .دوستان وبرادران بیاییم ازهمه به خوبی یاد کنیم چراالکی بااسامی والفاظ مردم بازی میکنیم چراچیزی راکه فلسفه اش رانمیدانیم در موردش قضاوت میکنیم چراقضیه ای راکه نمیدانیم باحدس وگمان دشمن تراشی میکنیم. ودر اخر از سودای مرگ گه نامش هم زیبنده نیست برادرانه خواهش میکنم که وقتی حرفهای قشنگ هست جرااینطور حرف بزنیم .دوست من سودای مرگ لایق نام انسان نیست وشما میتونی از اسامی بهتری استفاده کنی .اینکه تومیتونی هرکاری راانجام بدهی درست ولی تا کار خوب است باید از بدی فاصله گرفت .بیایید دست در دست هم ،برادرانه یکبار دیگه یاعلی بگوییم وبابدیها به مقابله برخیزیم
 
 
#87 شیرخانی,بهزادیانی 2015-11-26 20:54
سلام خدمت همه اولاد میرزالی عزیز ,در تاریخ پنج آذر عده ای از اولاد میرزاعلی های بهبهان از اقای مژدهی کاندیدای مجلس دعوت به عمل اوردند,در این جلسه که شخصیتهای مهمی از تیره برخورداری حضور داشتند ,درباره های برنامه های انتخاباتی جناب مژدهی صبحت هایی به عمل آمد .
 
 
#88 ایل بارونق 2015-11-26 21:12
باسلام خدمت برادران ایل اولادمیرزالی
به اطلاع کلیه عزیزان می رساندجلسه ای باحضورجناب اقای دکترعلی مژدهی پورازطرف تیره برخورداری درمنزل اقای غلامعلی ستها فرزند مرحوم حاج یوسف واقع درشهرستان بهبهان برگزارشد،دراین جلسه تیره برخوردارساکن بهبهان حمایت خود رو ازکاندیداتوری اقای مژدهی برای نمایندگی مجلس اعلان کردند،دراین جلسه جناب اقای داوودسیناازافراد سرشناس تیره برخوداروایل اولادمیرزالی حضورداشتند،اقای مهندس احمدبدیعی عضوهیت علمی دانشگاه علوم پزشکی،اقای مهندس مسعودپادرگانی ریاست بانک مهراقتصادگچساران،اقای دکترعلی بدیعی معاونت خزانه استان کهگلویه ومهندس سال افزون ومهندس صدراله فقهی وسایرعزیزان تیره برخوردارحضورداشتند،اقای دکترمژدهی ضمن تشکرازایل اولادمیرزالی خواستارحمایت بیشتراین ایل بزرگ همیشه درصحنه شد.
 
 
#89 بهرام 2015-11-27 16:31
باسلام مجدد
از برادران ودوستانی که به نوعی اطلاعات تاریخی وجامع دارن خواهشمندم داستانهاووقایع درمورد هریک ازبزرگان ایل اولاد میرزالی رابدون اغراق بازگو نمایند .این نوع ارتباط باعث میشود که همه ما بیشتر از گذشته گانمان بدانیم (البته طوری نباشد که موجب برانگیختن کس یابرادری بشود )
 
 
#90 شیرخانی 2015-11-27 17:28
فک کنم ایل بارونق اصلا تو جلسه نبوده یاداشته چای درست میکرده برا میهمانا،اصلا هیچ حمایتی صورت نگرفت، دراین جلسه اقای مژدهی ازتیره برخورداری واولادمیرزالی خواستارحمایت شدند،که افراد حاضردرجلسه اعلان داشتندما بایدبامشورت سایرافراد طایفه ویک جمع بندی مسیرخودرو مشخص کنیم وفعلا نمیتونیم نظرنهایی رو اعلان کنیم،درضمن کاندیدهای دیگری نیزخواستاردیداربا تیره برخوردار وایل اولادمیرزالی شدند،واینکه هنوزمعلوم نیست که کی تاییدبشه وکی تاییدنشه
 
 
#91 ایل بارونق 2015-11-27 17:32
دوستان اگه کسی درمورد مرد بزرگ اولادمیرزالی به نام اسمی بمونا که خان بزرگ زمان خودش به اسم اله کرم خان باوی رو دربهبهان به قتل رساندمطلبی داره ارایه بده ،ممنون
 
 
#92 ایل بارونق 2015-11-27 17:41
درکل درمورد هریک ازبزرگان ایل اولادمیرزالی مطلبی دارید بنویسید تا دیگران استفاده کنن،یا درمورد نسل جدید اطلاع رسانی شودکه بدونیم کجا ودرچه صنف یا اداره یاپستی درهرجای ایران هستن،بنده خودم ازیکی ازاولادمیرزالی های خلبان هواپیمای جنگی پایگاه بندرعباس هستن،چنین مواردی باعث افتخارایل میشن،به امیدموفقیت بیشتربرای ایل بزرگمون
 
 
#93 قلعه 2015-11-27 18:22
اقای دکترولیمنش هم به قلعه سیدمقیم اومده بود وخواستارحمایت اولادمیرزالی ها درانتخابات شد،به نظرمن باید یه جلسه بین بزرگان طایفه گرفته بشه وازیک کاندیدقدروباپشتوانه که بتونه باعث پیشرفت طایفه بشه،اینجورجلسات خیلی براطایفه خوبه ،بایدبقیه طایفه بیکارنشینن وچندتا ازکاندیدهای که احتمال پیروزی بیشتری دارنددعوت به همچین جلسه هایی بشن،تا نظرات وبرنامه هاشونو بشناسیم ویه نفرخوب ازبینشون انتخاب کنیم،بعدکل طایفه ازاون کاندیدحمایت کنیم
 
 
#94 اصلاحطلب 2015-11-27 19:53
سلام بر ایل باصداقت ومهمان نوازاولادمیرزالی برادر بهزادیان کار خیلی خوبیه دعوت از این سری ادمها ولی حیف که اینها به محض رفتن به مجلس همه چی را فراموش می کنند وفقط برا طایفه خودشون کار میکنند چرا ما خودمون رو قبول نداریم ویکی پیش قدم نمی شود ازجمله دکتریا مهندس بدیعی ویا مهندس پادرگانی که آدم با برش و واقعا باسیاست هست ویا همین آقای سینا باتوجه به سوابق شورای شهرش واعتماد مردم به ایشان وهمه این ایل بزرگ هم حمایتشان می کنند تا از بن بست بیرون بیاییم باتشکر التماس دعا
 
 
#95 ایل کهن 2015-11-28 14:39
سلام خدمت همه اولاد میرزاعلی های عزیز.کاش میشد که اولاد میرزاعلی ها یک کاندید خوب داشتند.نه اینکه هر سال از کاندیدهایطوایف دیگر حمایت کنند.البته این راهم بگویم کهیه کاندید باید دلسوز مردم باشد نه اینکه وقتی بهمجلس راه یافت فقط به فکر طایفهخودش باشد
 
 
#96 بویراحمد.. 2015-11-28 21:13
یک تیره از طایفه اولاد میرزالی درروستای پرشکفت بویراحمد همجوار دیلگون نیز زندگی میکنند که اولین ساکنین این روستا هستند به اسم طایفه کی محمد خانی(پسر کی صفر)شناخته می شوند که قبلا فامیلی آن ها اسدی بوده و بعدها به چند فامیلی تقسیم شده (روهنده-گلزارزاده-لطیف منش-کرم منش-اکرمیانی مقدم-ریواز)
 
 
#97 ایل بارونق 2015-11-30 18:38
باسلام خدمت بویراحمد،لطفا ازاولادمیرزالی های پراشکفت بیشتربگید،چطوررفتن اونجا،اصالتا ازکدوم تیره اولادمیرزالین،خوشحال میشیم بیشترباهاتون اشنا بشیم
 
 
#98 ایل بارونق 2015-11-30 18:56
ایل ما همی الان هم هنوزهم همون ابهتو داره،اگه سرمایه اولادمیرزالی تواستان نباشه چرخ اقتصادی استان نمیچرخه،باورکنیدایل ما ایلی هست که کمترین فقیری رو میشه توش پیدا کرد،ازنظر وضع مالی اکثرما اولادمیرزالی ها خیلی وضعیتمون خوبه،البته باید تو جاههای خوب سرمایه گذاریش کنیم،تا به روزباشیم
 
 
#99 ایل بارونق 2015-11-30 19:37
یو ککای من فوج زنم تفنگ سه تیرم
خدمت وشاه نیکنم غیرازبمیرم
شعرسروده شده دروصف کی محمدخان(محخان کله زن) ازافرادنامی ایل اولادمیرزالی
 
 
#100 ایل بارونق 2015-12-01 17:35
اشعاری دروصف جنگ کل بریمی ورشادت اولادمیرزالی ها درجنگ بایاغی وغارتگردشتموری به اسم اغاعلیباز:

جنگ اومدمن کل بریمی اغی زوروگرته ودشتموری
کرل شیرخان وگرگ اله شیخ احمد
کرخوبی چی ملاشیرخان خش یه افسر
اغالی بنگ ایزنه کاموس جونم
اغاعلیبازکرعلی محمدبایدجونته بسونم
جرگرم وابی بوای شیرخان کشته وابی
اغاعلیبازبی سه تیراغالی زیه وابی
ارمونم سی ملاشیرخان واغالی نوزین سواره
شش تا لش زدنه سریک نهانه
جرتموم وابی یکیشه لشتن حوال بر
شال ودلگ منگورزینه ددیلش نهان وسر
 
 
#101 ایل بارونق 2015-12-01 19:21
اشعاری دروصف رشادت کی خسرو ایزدپناه بزرگ مرداولادمیرزالی دربرابرهجوم زنگوایی ها به خونه های اولادمیرزالی ها:
خسرویه دندری قطارفلیسی بنکوزده وتل باغ هفتاشه نیسی
سه پل ایزدپناه من مال کل ایزه
زلفعلی زنگوایی من خین غل ایزه
 
 
#102 بهرام 2015-12-03 16:34
سلام ایل بارونق وشعرلت رونق بیه شعرل خراب مکن
 
 
#103 ایل بارونق 2015-12-04 15:52
شرمنده جناب بهرام خان،من این اشعارشایدناقص ویا کلماتی رواشتباهی بنویسم،ازاونا که صحیح وکاملشو میدونن میخوام که تصیحح کنن وکاملشو بفرستن،ویا اشعارخوب درمورد ایل میدونن ارایه بدن ،تشکر
 
 
#104 ایل بارونق 2015-12-04 16:39
ارمونم سی اغالی شیرخان سردارسپهیه
شیرنری ونوم کیامرزنگه من قلعه بوایه

اخی سی بازعلی جانی شیردوقطاری
خور رسیده زده وایل دشمن زیاری

بنازم علی رحم ویسی کرسردیاری
دستورداده قلعه طلمندینه بسازی

ارمونم سی کا قمصورمزارش کربلایه
تفنچینل قلعه گرگیویوسف وعبدالیه

کروتومن دلم فاضل وعبدی نوری
بمیرم سی رونق ایل دشتموری
 
 
#105 بهرام 2015-12-09 14:07
مجدداسلام

دوستان وبرادران وخواهران ایل بزرگ اولادمیرزالی:

به نطرشماهاایافقط ما باید کارمند باشیم تا گذران زندگی بکنیم یا اگه کار افرین باشیم هزاران بار بهتر از کارمندی ومنتظر سر ماه بودن نیست
 
 
#106 س.م 2015-12-11 17:13
با سلام خدمت همه دوستانن وبا تشکر فراوان از مدیریت سایت که همیشه مسبب زنده نگه داشتن یاد وخاطره نیاکان این خطه ویادآور تاریخ روشن این دیاربوده وهستند. واقعا ایل بویراحمد مردان شایسته ودلیری به خود دیده و ان شاء الله کما فی السابق مردان رشیدودلیری به خود خواهد دید.به امید اینکه ما نسل جدید نیز در تمام عرصه های علمی وفرهنگی و مردم داری پیرو راه آن مردان بزرگ باشیم . س.م ازطایفه بزرگ اولاد میرزاعلی منطقه خیرآباد گچساران
 
 
#107 بویراحمد 2015-12-13 13:23
سلام .والا اقا بهرام باید بگم که کار افرین بودن بد نیست خیلی هم خوبه. خیلیها هم کارمندن هم کار افرین.وخیلیا هم چون اشتغال نداشتن خودشون کار افرین شدن وخیلیا رو مشغول به کار کردن .البته سرمایه هم میخواد .وچه خوبه اونایی که داراتر از بقیه هستن به جای خرجهای اضافی بیان کار افرین بشن ودست بقیه رو بگیرن
 
 
#108 بهرام 2015-12-15 16:04
باسلام خدمت برادران ایلمان

همه ما میدانیم که کار افرین بودن سرمایه اولیه میخاد ،پشتکار میخاد ،نیروی انسانی میخاد،که الحمدالله جوانان ایل ماپشتکاردارند نیروی انسانی هم فراوان فقط سرمایه میخاد که اون هم از طریق سیستم بانکی میشود پس همه مون یه یا علی بگیم شروع کنیم تا سرامد بقیه شویم
یاعلی یارتان
 
 
#109 ایل بارونق 2015-12-16 15:40
سلام برهمه برادران اولادمیرزالی
من بانظربرادربهرام موافقم،الان دولت به کارافرین ها وکارگاههای زودبازده ازطریق اکثربانک ها تسهیلات خوبی میده،اینطوری هم کسب درامدبرا ادم خودش هم چندنفرازطریق اون صاحب شغل میشن،نه اینکه بریم وام بگیریم بدیمش ماشین سواربشیم،وام بگیرچندسال تویه جایی سرمایه گذاری کنیم بعدش راحت هرچی دلمون خواست بخریم،پس بیکارنشینیم بقیه رو نگاه کنیم وبگیم فلانی پول داره فلانی میلیاردره،فلانی پیمانکاره،بایدراه پول دراوردن رو بلدباشیم وریسک کنیم ،ادم که چیزی رو توشکم مادرش یادنگرفته،البته همزمان بایددرس ودانشگاه رو ادامه بدیم،هیچ وقت برای شروع دیرنیست
 
 
#110 بهرام 2016-01-10 16:55
میبینیم که گروه کاملا ساکت شده ،بی رونق شده
یه حرفی یه حدیثی یه قولی یه قراری خلاصه اینکه شما جوانان نباید این قد کم حوصله ویهویی ترمزکشیده شوید
نظرتون درمورد ضرب المثل (بره نر وکله نیخوسه ) چیه؟
 
 
#111 اصلاحطلب 2016-01-11 17:40
سلام ککا بهرام جان (بره نر من کله نیخوسه)هم دیگه قدیمی شد چه کار کنیم بره نره با این سیاستها اخته کردن هر جا میرویم راهها بسته اند بن بست بن بست غیراز خدا به فریادمان برسد
 
 
#112 میترا 2016-01-12 16:28
سلام بر طایفه خوبم منم اولاد میرزالیم وساکن چنارشیجون اسم محلمون هم اولاد میرزالی خوشحال شدم که همچین جایی هست برا اشنایی هممون راستی دلیل مهاجرت ها وجدایی ما از شما چی بوده بزرگان میگن بخاطر جنگ واقعا اینطوربوده
 
 
#113 میترا 2016-01-21 14:59
سلام حالتون چطوره .متاسفانه با اینکه عصر پیشرفت اما هنوز تفکرات زن ستیزی جریان داره . چرا این را گفتم به این دلیل که من یه سوال پرسیدم اما هیچ کدوم از اقایون جواب سوالمو ندادن..پس معلومه که هنوز هم مثل قدیمی ها هیچ ارزشی برا خانمها قائل نیستن..واقعا متاسفم.........
 
 
#114 ایل بارونق 2016-01-22 08:00
سلام خدمت همه برادران وخواهران ایل اولادمیرزالی،نه اینطورنیست ،اتفاقا امروزه شاهدپیشرفت تمام دختران وزنان اولادمیرزالی هستیم واین برمیگرده به فرهنگ خانواده ای ایل ماکه حامی فرزندان خوددرتحصیلات عالی هستن،درگذشته هم ما شاهدزنانی بزرگ درایل اولادمیرزالی بودیم که حتی دربزرگترین جلسات ایلی اظهارنظرمیکردن،زنانی همچون مشهدی سیدی،بی حکیمه،بی ماهی وخیلی های دیگه
ضمنا این سایت برای همه ما چه مردچه زن برای شناخت بیش ازپیش ایل بزرگ اولادمیرزالی است،امیدوارم که شاهدحضوربیشترککاوددیل ایل دراین سایت باشیم البته بانظرهای خوب
 
 
#115 حقگو 2016-01-25 06:55
اینهاکه شعر نبودند هحویات بودند ضمنا کسانی که به اصطلاح از انهاقهرمان ساختید همه برخورداری هستند دربین اولادمیرزالی ها برخورداری مساوی باعهدشکنی وبی پیمانی است
 
 
#116 ایل بارونق 2016-01-26 12:26
عاقلان دانند……
 
 
#117 اشنا 2016-01-28 16:27
به نظر من این توهین ها هیچ معنی نداره :-| ما همه از یه ایلیم احترام واجبه...درضمن خیلی از زن ها ومردای اولادمیرزایی رو میشناسم مثه حاج یوسف حاج یونس ستها دو برادر بزرگوار و کافضل الله وزنانی چون بی حکیمه...
 
 
#118 ایل بارونق 2016-01-29 13:17
این هم میگذرد…………
 
 
#119 ایل 2016-01-30 14:44
سلام بازهم هم که بعضیها جو سایت بهم زدن.چه خوبه که اینجا از سنت های کهن حرف بزنیم .از اون موقع ها که هنوز این دنیای مجازی نبود اما ادمها از حال هم خبر داشتن .در خونه ایلیاتی همیشه باز بود وباز هست .نه مثل شهر نشین ها بسته است .صفا ویکدلی بهتر بود.
 
 
#120 بهرام 2016-01-31 15:29
سلام درجواب خواهرم بی بی میترابایدبگویم که ماهمه از چنارشیجان تا دهدشت وبهبهان وگناوه گچساران وحتی یزد از یک خانواده هستیم ور جواب سوالت باید بگویم که از اول کل ایل در دیلگان بودکه مساله خویشاونده پدر بزرگ میرزا بندر(کی محمد جعفر) پیش میاید وچون متاسفانه یاخوشبختانه عده ای مخالفت کردند باعث مهاجرت شما از منطقه ما گردید.خوشبختانه رابرای این همه پیشرفت فرهنگی درشماها میگویم چون اطمینان دارم اگه نرفته بودین وضعیتتان بهتر اماها نبود یعنی این افتخار رانداشتین که مادردکتر میبدی خواهرزاده قره حسین باشد ضمنا ارتباطات کمی با برادران میرزایی (علی رضاو نوادگان میرزا بندر وکی محمد علی داریم
 
 
#121 بهرام 2016-01-31 15:49
واما سلام خدمت این قسمتیها
از اقای حق گو خواهشمندم لطف فرمایند حداقل ابروداری بکنندابروی ایل را کم مکن ایل ما ایلی بارونق بوده حیف نیست بااین اراجیف که از افراد بی خرد ونااهل گذشته به جامانده ذهن بازدیدکنندگان سایت را مشغول بکنی
دوما تحقیقاتت رابیشتر بکن بیشتر مطالعه داشته باش مطمعنا باید کم سن وسال باشی یعنی فقط یه چیزهایی شنیدی ولی اطمینان دارم که قبولشون نداری
سومندش عهد شکنی در مرام ایل اولاد میرالی (اصل)نبوده که بخاد برخورداری دومیش باشه
ودر اخر شاید ت و چیزی بدونی که ماندونیم پس یابگو تا دفاعیه مطرح شود که مطمعنم برخورداریها مبرا میشوند یاهم درخواست faseTofase رادارم ودر اخریاهم برو استغفار بکن که بااین حرفا صیغه اب توهاون کوبیدن را صرف کنی بهتر است ضمنا از کلیه برادران خواهش دارم (اول خودم)که مواظب باشیم هراراجیفی را جواب ندهیم تاریخ خود گواه همه چیز هست همه ازگذشتگان ما به خوبی یاد میکنن هر هایی را با هوی جواب ندهیم چون بعضیها لیاقت حتی هوی راندارند شرمند همه برادران هستم
 
 
#122 دشتمور 2016-02-01 20:39
سلام..بابا چتونه اینقد بحث بیهوده می کنید..من فکر نمیکردم اولامیرزالی ها اینقد کنتاکت داشته باشن...بخدا ساداتی ها را الکی بدنام کردنه...زشته بخدا...قربون ککایل
 
 
#123 بهرام 2016-02-05 17:55
سلام
بله اینجانب ازطایفه اولادمیرزالی تیره برخورداری هستم وافتخارهم دارم
در ثانی خیلی خوبه که حداقل 99درصد برخورداری هستن وبه علم روزاگاه
ان شااله روزی برسد که 100درصد طایفه ما به این علم که علم روز است واقف شویم
ضمنا این سه نفری که فرمودین سه فرد مجزاوبرخورداری هستن وهیچوقت هم به خودشون اجازه نمیدن کوچکترین بی احترامی به کسی بکنند چون در مرامشان بی نزاکتی نیست (خداوند همه ماها را بیامرزد)
 
 
#124 بهرام 2016-02-05 18:08
از افرادایلمان خواهشمندم کسانی که هرگونه وبلاک ،ایمیل ،جی میلی دارند معرفی فرمایند تا ارتباطات بهتر وپیشنهادات سازنده تر شوند

یاهم ازبرادران و خواهران تیره برخوردای هرکدام که وقت کافی دارند وبلاگ یا سایتی فراهم کنند تا بتوانیم اوضاع واحوال را بهتر رصد بکنیم
ضمنا از مدیریت سایت خواهش داریم که قابل قبول میباشد که از اینجانب شروع فرمودین هر گونه نظری که به مصلحت نیست بنا به تشخیص خودشون به رویت نذارن. ارادتمند شما دایی زاده ات
 
 
#125 ساداتی 2016-02-09 08:15
سلام دوستان اولاد میرزا علی/اگه امکان داره بیشتر در مورد تیره های اولاد میرزا علی بنویسید/ مثلا بنویسید خانواده های همایونفر ؛ ایزدپناه ؛ پهناور، پیرو، ستها؛ دشتی مقدم ؛ مهار و.... از چه تیره هایی هستن.. من از مرحوم کی خسرو از بزرگان زیاد شنیدم ولی میگن بچه هاش با اولامیرزالی همصدا نیستن؟ و راهشونو از اونا جدا کردن و نتونستن جاشو پر کنن.. ولی تحصیلکرده هستن و آبرودار، ممنونم
 
 
#126 علی 2016-02-10 16:45
دقیق نمیدونم
 
 
#127 اصلاحطلب 2016-02-11 09:29
برادرساداتی عزیز ازاین پیگیراطلاعات طایفه بزرگ اولادمیرزالی هستی متشکریم...خانواده همایونفر.ایزدپناه معروفند به کدخدا.خانواده ستها.سینا.بهزادی.سپیدنامه .سپندار .پادرگانی.آذرگه.عبدالهی.سپهرم.سپیددم.بدیعی.شجاعت.زندش خانواده برخوردارن......دشتی مقدم.مهار.پهناور خانواده کهنه پوش....قلی پور.خواجوی خانواده دره لبونی.....دیلگونی .پاینده.سجادی حونه محمد صالحی ...پیرو اولادمیرزالی گرمسیری مال خیرآبادن....آذرگونی.و...حونه سبزعلی...بهارشکن.خلیلی حونه کاخلیل..پارسایی ومنطقیان هم کی مهرابی...ماستی وفلاحی هم حونی سه گل هستن ......لطفن اگر کسی بیشتر می داند اطلاع رسانی کند...من اله توفیق
 
 
#128 اصلاحطلب 2016-02-11 19:24
باسلام واحترام خدمت همه اولادمیرزالیها.....برادران عزیز ازشما خواهشمندم که به خانواده هاتان اطلاع رسانی کنید که گول وعده ووعیدهای این روباه مکار وحیله گر(سید محمدموحد) را نخورید که قول دروغ ورد زبانش میباشد وگفته جریان خاک را درست میکنم ودر جلسه خصوصی با لیدراش گفته این اولاد میرزالیها ساده هستن وخوب کلکی زدیم وجواب داد قریب به شش هزار رای تضمین هستش ولی هیچ کاری نمیتوانم بکنم لطفا اطلاع رسانی شود اولین دروغش این بوده که به میراحمد گفته به کهگیلویه نخواهم آمد...درسی سال گذشته دویست سال کهگیلویه بزرگ راعقب زده ووامانده کرده..خداوکیل اگر رییس جمهور بشه کاری برای ما نخواهد کرد وکی امیر را باکل اولادمیرزالی عوض نخواهد کرد فقط دروغ میگوید .کذب است کذب است کذب است....فریب نخورید
 
 
#129 ساداتی 2016-02-12 10:35
درود بر برادر اصلاح و سپاس از اطلاعاتتون...در مورد حرفاتون راجع به موحد موافقم...ولی تو همه طوایف به همبن صورته..موحد خوشش میاد که بگه کل کدخداها باهامن...در طایفه ما هم همینطوره...مردی مثل مرحوم میرزا علی محمد باج به شغالی مثل موحد نداد ولی متاسفانه الان....... حتی تا زنده بود با وجود اصرار موحد اجازه نداد پاشو بذاره خونه ش و اون زیرکانه کار خودشو کرد...همیشه می گفت بیر احمده فلج کرده خدابیامرز...درود بر شما
 
 
#130 دشتی مقدم 2016-02-12 13:35
سلام؛
 
 
#131 ساداتی ها 2016-02-13 13:16
سلام بر ککایل اولامیرزالی...یه سوال و یک نظر سنجی دارم خداییش حرف دلتون رو بزنید...ساداتی ها بیشتر از استاد منطقیان حمایت کردند و می کنند و پشت اولاد میرزا علی بودند یا طاس احمدی ها؟
 
 
#132 بهرام 2016-02-14 17:59
باسلام خدمت ساداتی
اگر ازمن سوال شود که با این سوال که اگه جوابش ساداتی باشد به بهشت میروم جواب میدهم ساداتی نه
 
 
#133 Guest 2016-02-17 05:01
سلام: مشخصه خو حونی منطقیان من محله سایاتیل؛ دوستان و مشاورلش سایاتی؛ فاتحه خونی با سایاتیل؛ تفریح و رهتن وکوه بی سایاتیل؛ کر منطقیان دوست بچه سایاتیل...اصلا منطقیان انگار سایاتیه..خوش هم دونه رایلش همیشه مال سایاتیه...حوزه ثلاث تا پار ایگفتن سایاتیه..درود
 
 
#134 دهدشت 2016-02-17 06:23
سلام ککایل حالتون چطوره.اصلاح طلب عزیز درمورد معرفی طایفه اولاد میرزالی ومحمد صالحی یادت رفت از خانواده بزرگ چابک نام ببری
 
 
#135 دشتی مقدم 2016-02-19 19:05
سلام به همگی
اصلاح طلب عزیز؛دشتی مقدم و مهار از تیره ی منگودرزی هستش ن کهنه پوش
 
 
#136 اصلاح طلب 2016-02-20 14:24
باسلام در مورد معرفی خانواده ها اطلاعاتم همین بود آخرش هم گفتم هر کس بیشتر میداند کامل تر بگه از همه عذر میخام نمیشناختم خطا نبود چ سهوی چ عمد بای
 
 
#137 اصلاحطلب 2016-02-21 21:19
باسلام واحترام خدمت همه برادران ایل به ویژه آقای دشتی مقدم شما لطف دارید در خدمتم به امید پیروزی وسربلندی ایل بزرگ اولادمیرزالی در همه عرصه ها ..خدانگهدار
 
 
#138 Guest 2016-02-21 21:45
برادر ساداتی عزیز توهین نکنید
 
 
#139 علی 2016-02-22 09:01
با ابن حرفاتون فقط دارین سطح شعور و فرهنگ تان رابه نمایش میذارین هیج کس تحت تاثیر حرفای شما قرار نمی گیره تاریخ همه رو ثابت کرده یاد بگیرین مرد باشین...مرد...نه ادعا
 
 
#140 اصلاح طلبببببب 2016-02-22 11:34
سلام
 
 
#141 اصلاح طلب2 2016-02-22 17:37
برادر اصلاح طلب گرامی اطلاعاتتونو قوی تر بکنید.پارسایی از خانواده کی مهرابی ومنطقیان از طایفه رمضونی هستش،شما که یه اصلاح طلبین باید اطلاعاتتون درباره اقای منطقیان بیشتر ازاینا باشه وبه ساداتیای عزیز اطلاعات اشتباه ندهید....ممنونم
 
 
#142 رضا 2016-02-24 07:16
سلام برایل عزیزم اقای ایزدپناه و برادرانش برای همه ی ما قابل احترامند و هستند واقعا دوستشون داریم
 
 
#143 .... 2016-02-24 23:22
......
 
 
#144 رادار 2016-02-29 06:09
كيعليخون وكي علي ايزدپناه فاميلشون هست فكر كنم
 
 
#145 ایل بارونق 2016-03-07 11:27
سلام به همه برادران اولادمیرزالی،ازیه نفرشنیدم منطقه ای دردشت روم هست که چندین خانواراولادمیرزالی اونجا ساکنن،وبه هالویل معروفند،میگن قدیما تبعیدشون کردن اونجا،کسی دراین مورداطلاعی داره؟
 
 
#146 صادق 2016-03-25 18:37
سلام بر ایل عزیزم
 
 
#147 بهرام 2016-04-19 17:11
سلام
خدمت برادر دهدشتی باید بگویم که اگه منظور شما از خانواده چابک همان هونه کاکرمعلی است جهت استحضار ایلمان معرفی میکنم امیددارم در صورت کاستی اصلاح فرمایید
کاکرمعلی 4فرزند داشت که عبارت بودند از :»باباجانوخانجان وخدانظر ومکی
پسران کا باباجان:کاعلی وکامحمد قلی وکاعوض
پسران خدانظر نیزکاگودی وکامحمدشاه و مشی عبدشاه
کاخانجان :هم نیز کاغلامشاه است
ضمنامرحوم کاباباجان در جنگ کوه باریک در دیلگان کشته شد وزنش رانیزبرادرش کاخدانظر گرفت
البته زن اول کا خدانظر از خانواده هادی (دره لبونی )بوده که از اون زن بهرام وحشمت اله راداشت در مورد این خانواذه باید بگویم که همیشه بارونق بودند وهمه شان خوب بودند وباباجان وخدانظر نامی تر از بقیه بودند
 
 
#148 ایل کهن 2016-04-21 15:26
سلام ککایل حالتون چطوره خبری وتون نی
 
 
#149 سرحدی 2016-05-25 06:14
سلام حالتون چطوره .عاشق ایل وتبار بودن خوبه اما کاش به فکر پیشرفت بهتر هم باشیم .اگه زندگی ارزش زندگی کردن داره ارزش بهتر زندگی کردن هم داره .
 
 
#150 بویراحمد 2016-07-06 23:49
خدمت ککایل سلام عرض ایکنم...,جناب ایل پر رونق,حدودا چند ماه پیش درمورد اولادمیرزالیل ساکن پرشکفت نوشتم و توضیح خاسیت ولی متاسفانه فراموش کردم جواب بدم و معذرت ایخم,عرضم به حضورتون روستای پرشکفت و منطقه دیلگون و نرمو خاستگاه اولیه طایفه بینه که به مرور زمان به جایل مختلف کوچ کردنه,درمورد روستای پرشکفت باید عرض کنم که ای روستا کلا مال طیفه اولاد میرزالی بیه که بعد ها بخاطر مهمانوازی چندین طایفه جا و زمین وشو دادنه,والان تیره ای و ای طایفه بزرگ هنوز مکان اولیه خشه حفظ کرده به اسم کا محمد خانی(کامحخانی )فرزند کاصفر,فرزند کا اسداالله,فرزندکا باقر,فرزند کا نقی حالا تا ایجاشه مو بلدم که خود کاصفر چندتا نسل داشت و کامحخان هم چندتا داشت درحال حاضر چنین نوه کامحمدخان زنده هسن که هر کدوم باز چندین فرزند دارن و کوچکترین نسلل الان چهار نسل بعد از کامحخان هسن,البته خود کاصفر فرزندی به اسم کا اسمیل داشته که یازدهتا پسر داشته که همش و بین رفتنه و نسلی وش بجا نمونده,ای طایفه پهلوان و کشتی گیری به اسم کاعبدالله داشته که داخل منطقه پرشکفت,نقارخونه بابکان جلیل هیچ کس نتونسته بیه شکستش بده ایشون سه تا فرزند داره که یکیش شهید شده و دوتتاش زنده هستند,همچین کا شرگ الله از افراد ناماور این مناطق بوده که بدون شک اکثر افراد مسن این مناطق ایشناسنش.که ایشون هم چهارتا فرزند داره...این طایفه از لحاظ تحصیل خوب هسن به طوری که اکثرا تحصیل کرده هسن و داخل ادارهجات مختلف هسن,,,قبل از انقلاب فامیلیشون اسدی بوده ولی الان,روهنده،گلزارزاده,لطیف منش,اکرمیانی مقدم,کرمنش,ریواز هسن.که الان اکثرا یاسیچ هسن,چون از اول صاحب ملک پرشکفت بین از لحاظ مالی خوب هسن.البته اگر و بزرگان و افراد مسن سوال طایفه اولادمیرزالی سوال کنید حتما ای افراد ایشناسنولی نسل جوان متاسفانخ و هم فاصله گرفتن....امیوارم هر جایی باشید سلامت و موفق باشید,یا حق
 
 
#151 ع میرزایی 2016-07-11 09:14
سلام عزیزان خسته نباشید.طایفه بزرگ میرزایی گسترده تر از این میباشد.منم افتخارمیکنم که از نسل هشتم این طایفه بزرگ هستم.من ساکن ممسنی وازتباراین اولادهستم.گروه بزرگی هم ازعموزاده ها درمنطقه چنارشاهیجان کازرون ساکن میباشند.شادباشیدعزیزان
 
 
#152 HASSAN 2016-07-20 18:16
درود،بر طایفه غیورمون
 
 
#153 بهرام 2016-07-20 18:47
سلام خدمت بویراحمد
برادر عزیز شما اظمینان داری که برادران ریواز از طایفه اولادمیرزالی هستن یا اولاد علی مومن
اینجانب خواهان ارتباط با این برادران هستم گویا ماهمه مون اول در گناوه لری بودیمdopar28@gmail.com
 
 
#154 ايل بارونق 2016-08-02 10:19
ازبرادر بويراحمدكه اطلاعات خوبي درموردپراشكفت دراين سايت آرائه دادن،بسيارممنونم،واقعا جالبه،مافقط شنيديم ،ولي حالا كه اطلاع پيدا كرديم پس بهتره كه ارتباطمون باهم نزديكتر كنيم،باوركنيدشايدبيشترطايفه اولادميرزالي نميدونن منطقه پراشكفت ديار برادران اولادميرزالي هستش،موفقيت روزافزون برأي كل طايفه خصوصا پراشكفتي هاي عزيزارزومنديم
 
 
#155 میرزالوداب 2016-09-09 16:13
سلام به اولادمیرازلی های غیور قبلا بزرگان ما وبسیاری از اولادمیرزالی ها درکنار هم زندگی میکردند بعد از شروع زندگی یکجانشینی و کمترشدن زندگی عشایری متاسفانه ازهم دور شدیم ولی دلها به هم نزدیک است.درضمن بسیاری از میرزاهای لوداب خواهرزاده اولادمیرزالی ها میباشند.هدف عرض ادبی بود.
 
 
#156 نوای محرم 2016-10-19 08:01
سلام حالتون چطوره. ما همه از طایفه بزرگ اولاد میرزالی هستیم.درسته مردان بزرگی داشتیم اما حالا هم باید افتخاری داشته باشیم .کدوم یک از که به قول خودمون سرشناسیم تونستیم گره ای از کار بقیه باز کنیم .بیاییم در کنار غیرتمند بودن گره گشا باشیم
 
 
#157 ایلیاتی 2016-11-04 19:17
سلام
جناب اقای نگارنده محترم طایفه اولاد میرزالی نه میرزا علی
لطفا اصلاح بفرمایید !!!!!
 
 
#158 علی نوه کاعلیرضا 2016-11-16 20:21
سلام به همه ی ایلیاتهای دلیر و شجاع و با غیرتم

اطلاعات خیلی عالی بود
 
 
#159 احمد 2017-04-20 17:14
بسمه تعالی
شهدای طایفه اولاد میرزا علی
یاد شهدای بزرگوار وقهرمان تیره های محمد صالحی وبرخورداری طایفه اولاد میرزا علی شهیدان:ابوالفتح زکی زاده فرزندشادروان مرحوم مشهدی حسین،علی همایونفرفرزند حاج بهمن ،علی جان جعفری مذهب فرزند شادروان مرحوم قاید محمدحسین، علی آذرگونی شادروان مرحوم قایدمحمدطلا،علی عنایتی فر فرزند شادروان مرحوم قایدکتل، حبیب الله عبدالهی (دیم)فرزند کربلایی امان اله،حداد خلیلی اصل فرزند مرحوم حاج فریبرز، عیدی سپندارفرزند کربلایی زینل، بهرام پادرگانی فرزند شادروان مرحوم قاید کیامرز
یاد قهرمانان واسطوره های مقاومت وایثار گرامی باد. به یاد آنها صلوات وفاتحه
اگر از این طایفه بزرگ وبی ادعا در هر جای ایران ازجمله فارس وخوزستان وبویراحمدوبوشهر شهیدی وجود دارد لطفا اطلاع رسانی شود چرا؟چون اینها سند افتخار مان هستند وبرای سلامتی وعاقبت بخیری جانبازان وپدران ومادران زنده شهدادعا کنید وبرا رفتگان انها طلب مغفرت کنید... شهدا رفتند وزنده زنده اند------ما ماندیم و مرده ایم... تعجیل در فرج آقا امام زمان عج صلوات
 
 
#160 Guest 2017-05-01 16:46
Quoting بهرام:
سلام خدمت بویراحمد
برادر عزیز شما اظمینان داری که برادران ریواز از طایفه اولادمیرزالی هستن یا اولاد علی مومن
اینجانب خواهان ارتباط با این برادران هستم گویا ماهمه مون اول در گناوه لری بودیمdopar28@gmail.com

تا اونجایی که من اطلاع دارم از طایفه اولاد علی مومن هستن.
 
 
#161 Guest 2017-05-09 19:27
شهیدعلی جان جعفری مذهب سرکوهکیه یا اولادمیرزالی؟
 
 
#162 نیما زندش 2017-05-17 14:35
سلام تمامی برادران با غیرتم من هم نیما زندش از طایفه اولاد میرزاد علی وتیره برخورداری هستم سنم کمه ولی الان با کمک داداشام داخل این وبگاه فهمیدم که از چه طایفه با اصالتی هستم دوستتون دارم به امید سربلندی تمامی جوانان اولاد میرزاد علی همانندپدرانمان
 
 
#163 مصطفی باژین 2017-06-26 11:47
سلام و درود بر مردان و زنان طایفه غیور اولاد میرزاعلی؛
افتخار ما داشتن اصالت،غیرت و دلاوری ماست که در خون ما جاریست و باید همیشه از این ارزشها پاسداری کنیم و به آنها پایبند باشیم.
 
 
#164 ناشناس 2017-06-29 10:48
سلام خدمت مردم شریف اولادمیرزالی
شهید زکی زاده از طایفه مشایخ امامزاده محمود(ع) هستن. اما پدر بزرگوارش مرحوم مشهدی حسین از قدیم در کنار طایفه اولادمیرزالی زندگی کردن. روحشان شاد
 
 
#165 غریبه 2017-08-19 01:08
سلام و درود بر طایفه اولاد میرزالی خصوصا محمد صالحی های عزیز /محمد صالحی ها و برخورداری ها ساکنان و صاحبان زنکوا و جوش